יום שני 28/9/2013 מ- Casanova ל- Arzúa

הוצאות: 23יורו

Casanova-Arzua 20km

Casanova-Arzua

נכנסנו לחדר האוכל ב8:00 שם הכל כבר חיכה לנו, צלחות וסכו"ם, לחם, ריבות, שתייה חמה וקרה ועוגיות. נכון לאותו הרגע מזג האוויר היה רגוע והשמיים היו בהירים אך לא לקחנו סיכון ויצאנו לדרך כשהתיקים ואנחנו מוכנים ומזומנים למזג אוויר גשום.

בעל האלברגה הסביר לנו על קיצור דרך שניתן לקחת שמשתלב עם הקמינו ככה שאין צורך לחזור את הדרך ממנה הגענו אתמול. אורכו של קיצור הדרך הוא כ1ק"מ ומגיע לנקודה על הקמינו שנמצאת במרחק של כ57ק"מ מסנטיאגו דה קומפוסטלה.

ההליכה היום כאתמול, קלה ומאוד ידידותית לפרגרינוס . רוב המסלול היום הוא מישורי ומעט הירידות והעליות שניכרות בדרך הן מתונות.

Casanova – Arzua

שימו לב כי ניתן להחתים את הדרכונים בLeboreiro וב-Furelos שם יש מוזיאון קטן עם תמונות המספרות על מורשת המקום ומשמאל יש מסעדת פועלים קטנה אך נראה כי היא תמיד מלאה . אף אחד לא יכל להישאר אדיש לשמחה שבמקום ולמוזיקה המקפיצה כך שבין הסועדים פיזזו להם אנשים למקצב המוזיקה המסורתית.

המשכנו לMelide שזו עיירה גדולה בה אפשר לעצור לארוחת צהריים או למלא אספקה במידת הצורך. יצאנו מהעיירה בסביבות השעה 12:00 שעד אז מזג האוויר היה שטוף שמש אך ביציאה הגשם חזר אך היה מאופיין בטפטופים קלים והגיע לפרקים.

כ8ק"מ לפני ההגעה לנקודה האחרונה שלנו ליום זה עצרנו וקנינו שני סנדוויצ'ים וקרואסון ב8יורו.

Casanova – Arzua

הגענו לArzúa בשעה 16:00 ונכנסנו לאלברגה Albergue Santiago Apóstol שנמצאת ממש בכניסה לעיירה. זהו בניין רב קומות שהסבו לאלברגה. שילמנו 10יורו ללילה בחדר כגדול המאכלס מעל ל20 מיטות קומתיים אך חשוב לי לציין כי המקום מאוד נקי ומסודר. לעל מיטת קומותיים יש ארונית המחולקת לשניים ושקע. בקומה הראשונה יש מטבח מאובזר, חדר אורחים גדול עם ספות, מכונות כביסה(3יורו) מייבשים(3יורו) ומרפסת . מהמרפסת יש כניסה למסעדה ביתית עם שירות נהדר ואוכל טעים.

לאחר שסיימנו להתארגן הלכנו למסעדה שנמצאת על המרפסת(המסעדה לא קשורה לבעלי האלברגה). אני הזמנתי סלט פסטה, למנה שנייה דג עם צ'יפס ועוגת שקדים לקינוח. גידי הזמין סלט רגיל, עוף עם צ'יפס למנה השנייה ועוגת שקדים (מכונה העוגה של סנטיאגו) לקינוח.9יורו לכל אחד. האוכל היה טעים מאוד! לאחר הארוחה נפלנו למיטות לשינה עמוקה וטובה.