יום ראשון 27/09/2013 מ- Ventas de Naron ל- Casanova

ליכה : מ- Ventas de Naron ל- Casanova

מרחק : 20 ק"מ

זמן : 6 שעות

הוצאות : 40יורו(כולל מעיל גשם ב10יורו)

Ventas de Naron-Casanova 20 km

Ventas de Naron-Casanova

התעוררנו בשעה 7:15 ומבט חטוף מבעד לחלון גילה לנו שהיה גשום וסוער בלילה. השעה הייתה 7:45 אך מזג האוויר בחוץ לא השתפר, הגשם לא פסק והחושך שלט בחוץ. החלטנו לשבת ולאכול ארוחת בוקר באלברגה. אני הזמנתי סנדוויץ' חביתה וטונה עם תה 4.5יורו. גידי הזמין חביתה וטונה עם בגט בצד 4.5יורו. התחזית לא האירה לנו פנים וזה היה נראה כי את הימים הבאים אנחנו הולכים להעביר בהליכה בגשם. מזג האוויר לא השתפר לכן החלטנו לצאת לדרך למרות הגשם שטפטף ללא הפסקה.

ההליכה ביום זה קלה מאוד! הדרך עוברת בין כפרים קטנים ומבודדים הנגלו לעניינו מבעד לסבך העצים. ההליכה בגשם התגלתה כמהנה ומרעננת. זה בהחלט שבר את שגרת ההליכה היומית שלנו ונתן לנו מרץ ללכת מהר יותר. כעבור שעתיים של הליכה גיליתי שיש גבול לכמות ספיגת המים של המעיל שלי. זה היה פחות נעים.

הגענו לPalsa de Rio שם הקמינו עובר דרך רחובות ראשיים עם חנויות ומרכולות. עצרתי וקניתי מעיל גשם (פונצ'ו) מעולה ב9.5יורו.

Ventas de Naron-Casanova

בשעה 12:30 , 2.5ק"מ לפני ההגעה לCasanova עצרנו באחד הברים, גידי הזמין פשטידה ספרדית ובירה 4.5יורו. בעל האלברגה החביב ישב לידנו וסיפר לנו שכבר כמה שנים שהוא מנסה לקבל אישור טיסה לישראל אך נדחה כל פעם מחדש בגלל שהוא נולד במרוקו והדרכון הספרדי שלו לא עוזר לו כלל וכלל.

הגענו לCasanova ונכנסנו לאלברגה הציבורי שהיה ריק מאדם. מחוץ לאלברגה אין בתים נוספים, מסעדה או מרכול שניתן לשאול על אחראי האלברגה. לאחר כמה דקות הגיחה משום מקום אישה מבוגרת שלא הייתה חביבה במיוחד. ציינה שזה 6יורו ללילה ונעלמה. מהר מאוד לקחנו את התיקים והחלטנו להמשיך הלאה מהסיבה שלא היה עלינו אוכל והמסעדה הקרובה ביותר הייתה במרחק של כ2ק"מ .

לאחר 200מטר של הליכה גילינו כי המקום בו תכננו להעביר את הלילה סוטה מהקמינו. האישה המבוגרת מהאלברגה הציבורית אמרה לנו כי זו הליכה של כ1.5ק"מ לאלברגה זו מה שהתברר לנו בהמשך כהליכה של יותר מ2ק"מ.

Ventas de Naron-Casanova

הגענו לאלברגה Albergue Turístico A Bolboreta שזה בעצם בית פרטי גדול ומרווח שחציו הימני מיועד לפרגרינוס וחציו השמאלי מיועד לתושבי הבית. בכל חדר יש 4 מיטות קומותיים וחדר שירותים ואמבטיה(13יורו). יש אפשרות גם לחדרים פרטיים(36יורו) . לקחנו את החדר עם מיטת הקומתיים וארוחת בוקר שזה תוספת של עוד 9יורו. לאחר התארגנות זריזה והנחת הבגדים על עדן החלון בתקווה שיתייבשו עד מחר בבוקר .

המקום היחיד שניתן לאכול בו זה באלברגה עצמה. אני ביקשתי מבעל האלברגה סנדוויץ' עם חביתה, גבינה ובקבוק מים 3יורו. גידי לקח מרק דגים למנה ראשונה, עוף עם תפוחי אדמה למנה שנייה ועוגת שוקולד לקינוח 9יורו. אחרי הארוחה ישבנו בחדר המרכזי מול דלת הזכוכית הגדולה ונדהמנו מהמבול החזק שהחלק לרדת. לאחר מספר שניות נזכרנו (מאוחר מידי) בבגדים שלנו שמונחים על עדן החלון. במהרה הגענו לחדר ומצאנו את כל הבגדים רטובים יותר ממה שהיו כשהגענו.

לארוחת הערב אני לקחתי תבשיל ירקות עם תפוחי אדמה(מעולה!), מרק דגים למנה השנייה ועוגת שוקולד לקינוח. גידי לקח מנת פתיחה זהה לשלי, עוף וצ'יפס למנה עיקרית ויוגורט לקינוח.

בגלל שהאלברגה נמצאת מחוץ לקמינו ישנו לבד בחדר. למרות שזה מאריך את הדרך אני כן ממליצה להגיע לאלברגה הזו מכיוון שהיחס מאוד חמים ומשפחתי. הכל מאוד נקי ומסודר, האירוח מקסים והאוכל הביתי בימים גשומים שכאלה בה בדיוק בזמן.