יום שני 22/9/2013 מ- Villafranca del Bierzo ל- Vaga de Valcarce

Villafranca del Bierzo - Vaga de Valcarce 19 km

Villafranca del Bierzo – Vaga de Valcarce 19 km

Villafranca del Bierzo – Vaga de Valcarce

להיום תכננו הליכה של כ19 ק"מ לכן התפנקנו בשעות שינה נוספות ויצאנו מהאלברגה בשעה 8:00. הסימונים בעיירה לא כל כך מובנים לכן שימו לב ותהיו בטוחים כי אתם הולכים במסלול להולכי הרגל ולא לרוכבי האופניים. ביציאה מהאלברגה בחרנו בחץ המורה לקחת שמאלה. בפניה הבאה החץ המורה ימינה הוא להולכי הרגל ושמאלה לרוכבי האופנים. בנקודת היציאה מהעיירה שוב ישנה צומת דרכים רק שהפעם שלושה חצים. חץ ימינה יביא אתכם לאזור המסעדות, חץ המורה להמשיך ישר, עלייה תלולה לפניכם. אנחנו בחרנו בחץ השלישי המורה שמאלה מהסיבה שמולנו הופיע שלט מוכר של הקמינו, כיוון זה נראה לנו הבטוח ביותר. בהמשך ראינו פרגרינוס נוספים ונרגענו בידיעה כי בחרנו בדרך הנכונה.

ההליכה כל היום היא על שביל אספלט הצמוד לנהר העובר באזור. לאחר 5ק"מ הגענו לעיירה Pereje ועצרנו שם לארוחת בוקר. אני לקחתי סנדוויץ עם טונה וחביתה ומיץ מנגו ב5יורו. גידי לקחת סנדוויץ עם נקניקיה וגבינה ב4יורו.

לא עשינו עצירות נוספות באותו היום מכיוון שההליכה היום קלה מאוד. בכל כפר אליו הגענו היה איפה לשבת לאכול ולהצטייד להמשך הדרך.

Villafranca del Bierzo – Vaga de Valcarce

הגענו ל Vaga de Valcarce בשעה 12:30 . עלינו בעלייה התלולה לכיוון האלברגה העירונית Albergue de Vega de Valcarce שהייתה פתוחה אך אחראי האלברגה לא נכח במקום. נמצא פתק ובו היה כתוב כי הפרגרינוס יכולים להשתמש במקלחות, שירותים, מטבח ולבחור מיטה עד שאחראי האלברגה יגיע בסביבות השעה 15:00. ניצלנו את הנוכחות המועטת של הפרגרינוס, תפסנו מיטות נוחות ונכנסנו להתקלח. מאוחר יותר האחראית הגיעה ושילמנו 5יורו ללילה. המקום נקי ומרווח ואני ממליצה בחום להעביר את הלילה באלברגה זו.

אותות רעב החלו להגיע ואנחנו יצאנו לפאב/מסעדה שנמצא מעבר לכביש, ימינה מהאלברגה. הזמנו תבשיל פשוט וסופר טעים של דג בקלה עם תפוחי אדמה, בצל וביצים קשות. הזמנו גם מים ובירה. הכל יחד עלה לנו 11יורו.

Villafranca del Bierzo – Vaga de Valcarce

בדרך לVaga de Valcarce ראינו מלא שלטים המציעים לעשות חלק מהקמינו ברכיבה על סוסים. אני וגידי דיברנו על זה רבות והתלבטנו. לאחר התייעצות עם אחראית האלברגה החלטנו ללכת על זה וביקשנו ממנה שתעזור לנו עם שיחת הטלפון. היא עזרה לנו בשמחה, התקשרה לבעל חוות הסוסים והזמינה שני סוסים למחר ב9:30 בבוקר. היציאה היא מהעיירה Las Herrrerias.

בשעה 20:00 יצאנו למסעדה שנמצאת משמאל לאלברגה. תפריט פרגרינוס עלה 6יורו. אני הזמנתי ספגטי עם פטריות וגמבה למנה ראשונה, דג מטוגן עם ציפס למנה עיקרית וnatillas לקינוח. גידי לקח מרק ירקות למנה ראשונה, בשר וציפס לעיקרית וnatillas לקינוח.