יום חמישי 12/9/2013 – מ Logronio ל Navarrete

Logronio – Navarrete 13km

Logronio - Navarrete 13 km

Logronio – Navarrete 13 km

יצאנו מהאלברגה ב6:30 בבוקר. היציאה מלוגרוניו עוברת דרך שני פארקים. האחד parque de san miguel נמצא בתוך העיר והשני parque de la Grajera פארק גדול ויפה שבמרכזו אגם גדול שמלא בשולחנות פקניק למי שמעוניין לעצור שם לארוחת בוקר נמצא מחוץ לעיר. המרחק בין logronio לעיירה הבאה navarrete הוא 13 ק"מ. כ-4 ק"מ לפני navarrete עומד לו דוכן עם זקן חביב המציע לפרגרינוס תפוזים, תפוחים וביסקוויטים, הוא חותם את חתימתו בדרכון הצליינים ועל זה חותם את שמו לבסוף הוא מברך את הצליינים בדרך צלחה .

Logronio – Navarrete

באמצע ההליכה התחלתי להרגיש בכאבים נוראיים בברכיים. זה היה נוראי ומבאס שאין יום בו פציעה פוסחת על אחד מאיתנו. הכאבים בברך אילצו אותנו ללכת לאט יותר לכן הגענו לnavarrete בשעה 10:30. עצרנו לאכול ארוחת בוקר במסעדה שנמצאת מול האלברגה העירונית. קנינו סנדוויץ עם גבינה ועגבניה ב4יורו. החלטנו להעביר את הלילה בnavarrete מהסיבה שההליכה שלנו איטית ותביא אותנו לnajera רק בשעות הערב ולא רצינו לקחת סיכון שנגיע לעיירה ולא ישארו מיטות פנויות באלברגות. האלברגה העירונית Albergue de Peregrinos de navarrete נפתחת ב13:00 לכן ניצלנו את הזמן לתכנון מחדש של חלוקת הימים מכיוון שהכל השתבש בגלל העצירה הזו.

ב13:00 נכנסנו לאלברגה, שילמנו 7יורו לבנאדם ללילה + מצעים חד פעמיים. באלברגה הזו יש אווירה מאוד חמימה ומשפחתית ויש מטבח גדול ומאובזר הדבר היחיד שהפריע היו המיטות באלברגה שהיו קצת ישנות וחרקו עם כל תזוזה קלה. במיטת הקומותיים הצעירים מקבלים את המיטה העליונה והמבוגרים את התחתונה. בחדר ל9 אנשים יש שקע אחד, חדר עם שתי מקלחות ושני תאי שירותים.

לאחר התארגנות קצרה יצאנו לפאב שנמצא ליד האלברגה והזמנו פינצ'וס. אני הזמנתי פשטידת תרד וגבינה וקציצת קישוא ב4יורו. גידי הזמין פשטידת גבינה ובשר, לזניה עם בשר ופרוסת בגט עם בשר וביצה ב8יורו. לאחר חצי שעה של התעדכנות בכל המתרחש בארץ יצאנו לסיבוב קצר בעיירה. עברנו דרך הכנסייה Iglesia de Santa María de la Asunción – Navarrete , בית התרבות ומשם לספרייה בתקווה שנמצא שם ספרים באנגלית.

Logronio – Navarrete

בדרך חזרה לאלברגה שמענו מוזיקת כנסיות שלא ידענו מאיפה היא מגיעה. הלכנו בעקבות הצלילים שהובילו אותנו לכנסייה שם נגן העוגב של הכנסייה בדיוק התאמן. ישבנו בתוך הכנסיה ונהננו מהנעימות של נגן העוגב.

בשעה 20:30 יצאנו לאכול ארוחת ערב במסעדה El Molino שנמצאת מימין לכיכר המרכזית. ארוחה לפרגרינו עולה 9.5יורו.