יום שלישי 10/9/2013 מ Los arcos ל Logronio

Los Arcos - Logronio 28 Km

Los Arcos – Logronio 28 Km

Los Arcos – Logronio

יום ארוך לפנינו (אך לא קשה) לכן התארגנו מהר ויצאנו ב6:30 מהאלברגה בLos Arcos . לאחר 8ק"מ של הליכה עצרנו לארוחת בוקר בעיירה Torres del Rio נכנסנו למכולת שנמצאת במעלה הרחוב בכניסה לעיירה (המכולת היא חלק מהאלברגה Albergue Casa Mariela ). קנינו שוקו, תה+חלב, בגט חצוי באמצע, גבינה צפתית, 2 טונה ועגבניה ב9יורו. בעלי המקום מאוד נחמדים ואדיבים, ממליצה לעצור שם. לאחר עצירה של כ20 דקות המשכנו בדרכנו.

לאחר הליכה של 11 ק"מ הגענו לViana שם הקמינו עובר ברחוב הראשי של העיירה שמלאה במסעדות, מכולות, חנויות ספרים, בתי מרקחת, חנויות לציוד טיולים ועוד. ההמון שלט ברחוב והייתה אווירה מאוד שמחה. עשינו הפסקת פירות זריזה והמשכנו בדרך. זה בהחלט נראה מקום נחמד להעביר בו את הלילה אך החלטנו להמשיך ללוגרוניו שזו עיר גדולה, דבר שעדיין לא יצא לנו לחוות בקמינו.

הגענו להסכמה שבניגוד לרוב הפרגרינוס אנחנו נעשה לא מעט עצירות בדרך, לחלוץ נעליים ולהנות מהדרך ולא רק ללכת ולספור קילומטרים (ממליצה בחום לאמץ זאת!)

Los Arcos – Logronio

הגענו ללוגרוניו ב15:00. גם היום כבכל יום פנינו קודם לאלברגה העירונית שלילה שם עולה 5 יורו. האלברגה הייתה בתפוסה מלאה לכן לקחנו מספר פליירים עם מידע על אלברגות נוספות באזור ויצאנו לחיפוש אחר המיטות הפנויות. המשכנו לאלברגה הבאה Albergue de Peregrinos Check in Rioja שנמצאת שני רחובות קדימה ומקבילה לאלברגה העירונית. לא נשארו מקומות בחדרים המשותפים(11יורו)לכן היא הציע את החדרים הפרטיים שלהם (30יורו) לפני ששילמנו ביקשתי ממנה לעלות לראות את החדר, בגלל המחיר הגבוה ציפיתי לחדר בהתאם אך מה שהתגלה זה גרם מדרגות רעועה שמוביל לקומה השנייה שם נכנסנו לחדר קטנטן מבלי אפשרות לזוז בו מכיוון שהכיל בתוכו שתי מיטות יחיד ושידה קטנה שתפסו את כל החלל והמקלחות והשירותים היו בקומה התחתונה לכן אמרנו תודה אבל לא תודה והמשכנו הלאה.

המקום הבא אליו הגענו Hostel Entresuenos ברחוב Portales 12, Bajo esquina  שזהו אחד מהרחובות הראשיים שם מרוכזות מרבית המסעדות והחנויות. בקומת הלובי של ההוסטל יש חדר שמיועד רק לפרגרינוס עם 16 מיטות קומותים + מקלחת ושירותים. מחוץ לחדר השינה יש מתחם גדול המשלב בתוכו מטבח מאובזר, אזור ספות עם ספרייה ושני מחשבים עם אינטרנט חינם וחופשי. המקום חדש והאווירה בו מאוד מזמינה. מחיר ללילה 10 יורו. ברגע שמשלמים מקבלים מפתח אלקטרוני שפותח את דלת הכניסה ומאפשר לצאת בערב ולחזור בכל שעה בניגוד לאלברגות העירוניות בהן יש שעת חזרה. אני ממליצה לוותר על השהות באלברגה העירונית ולהעביר את הלילה בהוסטל זה מהסיבה שהוא נמצא במקום מרכזי וקרוב לכל המקומות המתוירים אליהם תרצו להגיע, חדר השינה אף פעם לא יהיה מלא באנשים מכיוון שכולם תמיד הולכים קודם לאלברגה העירונית, הלובי מרווח ועם אינטרנט חינם, המקום חדש, נקי ומסודר ופשוט כייף להעביר שם את הלילה.

Los Arcos – Logronio

ב17:00 יצאנו לחפש מסעדה עם מטבח פתוח (הסיכוי שזה יקרה, קלוש.) עברנו במספר מסעדות ופאבים והדבר היחיד שהציעו לנו היה פינצ'וס (כריכונים קטנים ופתוחים שלרוב נעוץ בהם קיסם ארוך המאחד הכל יחד). התיישבנו במסעדת אוכל מהיר קטנה (בכיכר שמול ההוסטל) של פקיסטני שנקראת BARBACOA התפריט הציע פלאפל, המבורגר, שווארמה, קבבים ואפילו לחמעג'ון לרגע הרגשתי בארץ. אני לקחתי פלאפל+צ'יפס+שתיה וגידי לקח המבורגר+ציפס+שתיה הכל יחד עלה לנו 11 יורו. הפלאפל היה מעולה, ההמבורגר פחות והפקיסטני היה חביב מאוד. ממליצה בחום לשבת לאכול שם. לקינוח הלכנו לחנות שוקולד שנמצאת משמאל למסעדה של הפקיסטני הצטיידנו בשקית פרלינים שעלתה 4יורו ויצאנו לטייל. נכנסנו לכנסיה שנמצאת בהמשך הרחוב ולאחר מכן נכנסנו לגלידרייה שנמצאת באחת הסמטאות שמאלה(2 כדורים ב3יורו). המשכנו לטייל עוד קצת וחזרנו להוסטל כדי לתת מנוחה לכפות הרגליים.

החלטנו להישאר יום נוסף בלוגרוניו.