יום שישי 6/9/2012 מ Pamplona ל Puente la reina

Pmplona - Puente la reina 24 km

Pmplona – Puente la reina 24 km

pamplona – puente la reina

יצאנו מהאלברגה בפמפלונה ב7:00 בבוקר. הבוקר נפתח בהליכה בין הפארקים של פמפלונה, עיירה גדולה ומפותחת אך גם מאוד פסטורלית. כ-300 מטר לאחר היציאה מפמפלונה מגיעים לCizur עיירה קטנה שיש בה פאבים ומכולות במידה ותרצו לשבת לארוחת בוקר או להצטייד להמשך הדרך. נכנסנו למכולת שהייתה במורד הרחוב והצטיידנו בלא מעט ממתקים, הרבה שוקולד ושני אפרסקים עסיסיים, הכל יצא לנו יחד 5יורו. לאחר הליכה של 6 ק"מ הגענו ל Zariquiegui ההליכה לא הייתה קשה, יש עלייה קלה לקראת ההגעה ל Zariquiegui (הכל מתגמד אחרי העליות שחווינו ביום הראשון).

ביציאה מ Zariquiegui עוזבים מאחור את האזור העירוני וחוזרים להליכת השטח שלרוב מגיעה יד ביד עם עליה שכאן הייתה מעט תלולה. לפני העלייה יש שלט המראה על שתי אפשרויות הליכה, האחת מורה לקחת ימינה והשנייה ממשיכה ישר. האפשרות הראשונה בה לוקחים ימינה זו האפשרות הקלה יותר בה עולים בעיכול מסביב להר והאפשרות השנייה היא המאתגרת יותר מכיוון ששם העלייה תלולה מאוד. שתי הדרכים מצטלבות באמצע העלייה לכן זה לא משנה במה תבחרו. לאחר הצטלבות הדרכים העלייה ממשיכה אך מתונה יותר.

pamplona – puente la reina

כ200 מטר לפני ההגעה לAlto del Perdon החלטנו לעצור, לשבת באחד הספסלים שהונחו לפני העלייה האחרונה. נהננו מהנוף הקסום, מהאוויר הצלול ומהשקט. בדיעבד זו הייתה בחירה נבונה מכיוון שכשאר הגענו לAlto del Perdon שם נמצא פסל הצליינים המדובר, שם נהוג לעשות עצירה, הייתה התקהלות של לא מעט אנשים לכן שמחנו שעצרנו לפני ונהננו מהשקט והשלווה. הסתפקנו במספר תמונות והמשכנו בדרכנו.

מנקודה זו המסלול ברובו מאופיין בירידות תלולות עד ההגעה ל Uterga שם עצרנו לארוחת צהריים (קופסאות המזון המהיר שנשארו לנו). לאחר הפסקה דיי ארוכה המשכנו ללכת.

pamplona – puente la reina

לאחר הליכה של 7 ק"מ הגענו ל Puente la reina שם ניגשנו ישר לאלברגה העירונית Albergue de los padres reparadores אך לצערנו הגענו ב16:00 ולא נשארו מיטות פנויות. האלבגה השנייה מעט רחוקה, נמצאת מחוץ לעיירה, אם ממשיכים ללכת על שביל הקמינו וחוצים את הגשר רואים את האלברגה מצד ימין Albergue Apostol. היינו מותשים לכן החלטנו להישאר באזור ולא להתקדם לאלברגה השנייה.

Albergue Apostol

האלברגה הפרטית שנמצאת בכניסה גם הייתה בתפוסה מלאה לכן החלטנו להתאכסן בHostel Zubi. שילמנו 40 יורו ללילה בחדר זוגי + ארוחת בוקר שכוללת מיץ, קוראסון ופרי. המסעדה של המקום נפתחת רק בשעה 09:00 בבוקר לכן ביקשנו שישאירו לנו את ארוחת הבוקר על דלפק הקבלה.

Albergue de los padres reparadores

Hostel Zubi

התארגנו בחדר ובשעה 19:00 ירדנו לארוחת ערב במסעדת ההוסטל (בין השעות 16:00 ל19:00 המטבח לא פעיל). לקחנו תפריט צליינים ב10יורו לאדם. האוכל היה טעים מאוד והשירות היה נפלא, ממליצה בחום! אני לקחתי למנה ראשונה תערובת של ירקות מבושלים, דג פורל עם ציפס למנה שניה ולקינוח לקחתי Flan שזה בעצם רפרפת בטעם וניל עם רוטב כרמל. גידי הזמין למנה ראשונה אספרגוס עם מיונז, נקנקיות עם ביצי עין וציפס למנה השניה ולקינוח טרטר גבינה על שוקולד מעל וקצפת. יחד עם כל זה קיבלנו גם סלסלת לחמים, מים וקנקן יין.

Zubiri Hostel

באמצע ארוחת הערב החלו ברקים ורעמים ומיד אחריהם החל לרדת גשם זלעפות. בדקנו את מזג האוויר והיה כתוב שצפוי גשם גם ביום למחרת אך למרות זאת החלטנו לא לשנות את התכניות ולהמשיך ללכת.

להעביר לילה בחדר עם מיטה נוחה, מקלחת ושירותים צמודים ולילה ללא נחירות זה אכן כייף ומפנק אך יחד עם זאת השהות בהוסטלים ולא באלברגות נותנת לפעמים הרגשה אחרת, שאתה לא חלק מהקמינו.